RASENGAN
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

RASENGAN

Role Playing Game for Naruto Fans.
 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Jutsu ( spis od A do Z )

Go down 
AutorWiadomość
Tsunade
Kage
Tsunade


Female
Liczba postów : 113
Age : 67
Registration date : 23/04/2007

Karta Postaci:
Health points:
Jutsu ( spis od A do Z ) Left_bar_bleue5500/5500Jutsu ( spis od A do Z ) Empty_bar_bleue  (5500/5500)
Chakra:
Jutsu ( spis od A do Z ) Left_bar_bleue6200/6200Jutsu ( spis od A do Z ) Empty_bar_bleue  (6200/6200)

Jutsu ( spis od A do Z ) Empty
PisanieTemat: Jutsu ( spis od A do Z )   Jutsu ( spis od A do Z ) Icon_minitimeNie Maj 13, 2007 3:45 pm

- Ayame Tori
Ninja do wykonania tej techniki potrzebuje długiego kawałka sznurka, króry musi przyjąć określony kształt, poprzez serię następujących po sobie pociągnięć. Następnie wojownik koncentruje swoją czakrę i wypuszcza nić, która przecina wszystko na swej drodze. Ninja jest w stanie skierować technikę w każdą stronę. Ayame Tori użył jeden z ninja z grupy Shinobazu.
Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za jedno pociągnieńcie.

- Baika no Jutsu
Technika umożliwiająca powiększenie niektórych części ciała lub całego Ninja. Sama w sobie nie zadaje obrażeń przeciwnikowi, ale połączona z mięsnym czołgiem sieje wielkie zniszczenie. Jest to jutsu klanu Akimichi. Bardzo proste w nauce i w użyciu. Stosowane przez wszystkich genin’ów z tego klanu. Do wyprowadzenia tej techniki potrzebujemy użycia kilku pieczęci i skoncentrowaniu swej czakry w odpowiednim punkcie ciała(w przypadku Chouji’ego zwykle jest to brzuch), który powiększy się kilkukrotnie. Baika no Jutsu używa Chouji w walce z wojownikami z wioski dźwięku w Lesie Śmierci.
Ranga: C
Odbiera: 60 Czakry jeden atak.

- Bouka no Jutsu
Ninja po wykonaniu pieczęci i skoncentrowaniu czakry, kładzie ręce na danym przedmiocie. Po tym jego ciało przyjmuje wygląd i wytrzymałość danej rzeczy np. po dotknięciu kamienia, wojownik stanie się tak samo twardy. Sam ninja może się dalej poruszać i walczyć, dzięki czemu zapewnia sobie bardzo dobrą ochronę.Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za jedną właściwosc.

- Bubun Baika no Jutsu
Technika pozwalająca powiększyć określoną część ciała. Dokładnie mówiąc umożliwia wydłużenie danej kończyny. To ninjutsu jest bardzo podobne do Baika no Jutsu. Ninja jest w stanie zaatakować przeciwnika na znaczną odległość nie wystawiając ważnych części ciała na atak. Jedna z technik dostępna jedynie klanowi Akimichi. Bubun Baika no Jutsu użył Chouji w walce z Jiroubou.
Ranga: C
Odbiera: 60 Czakry za powiększenie jednej kończyny.

- Bunshin Kaiten Kakatou to Shin
Jedna z wariacji podstawowego Bunshin no Jutsu, wymyślona przez Naruto. Ninja po skopiowaniu siebie, wyskakuje w górę wraz ze swoimi klonami. Następnie spada prosto na przeciwnika, wykonując proste uderzenie nogą. Tak samo postępują jego klony. Bunshin Kaiten Kakatou to Shin użył Naruto w walce z Raiga.
Ranga: A
Odbiera: 240 Czakry za jednego klona.

- Bunshin Tai Tatakai
Jedna z wariacji podstawowego Bunshin no Jutsu, wymyślona przez Naruto. Ninja po skopiowaniu siebie, wykonuje skok w przód, atakując z główki przeciwnika. Tak samo postępują klony. Ostateczne uderzenie polega na jednoczesnym ataku przez wszystkie klony. Bunshin Tai Tatakai użył Naruto w walce z Raiga.
Ranga: A
Odbiera: 240 Czakry za jednego klona.

- Chidori / Raikiri
Technika polegająca na skoncentrowaniu swojej czakry w jedym punkcie, którym jest nasza dłoń. Energia w ten sposób zebrana, staje się widzialna dla ludzkiego oka. Jest bardzo potężna i może zniszczyć dosłownie wszystko. Wykorzystuje się ją zazwyczaj do wykończenia przeciwnika. Do wyprowadzenia tego ninjutsu potrzebujemy szeregu pieczęci oraz dużej koncentracji.
Ranga: A
Odbiera: 240 Czakry za jedno udeżenie i odbiera 100 Hp.

- Chou Baika no Jutsu
Technika pozwalająca kilkanaście razy powiększyć siebie i zarazem swoją masę. Głównie wykorzystywana do zmiażdżenia swojego wroga. Ninja wyskakuje w powietrze, powiększa się i spada na przeciwnika. Wykorzystana w dobrym momencie może być śmiertelna dla rywala. Jest to kolejna wariacja podstawowego Baika no Jutsu. Chou Baika no Jutsu użył Chouji w walce z Jiroubou.
Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za jednokrotne powiększenie ciała.

- Daijigoku
Technika opierająca się na elemencie ziemi. Ninja po przelaniu swej czakry w grunt jest w stanie wykonać potężny wir, który wessie wszystko co na nim stoi lub znajduje się w pobliżu. Przedmioty jak i ludzie, którzy zostaną wchłonięci, będą zakopani kilka metrów po ziemią. Daijigoku użył Kagerou w starciu z Naruto.
Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za dziesiec metrów kwadratowych.

- Doku Kiri
Po wyprowadzeniu serii pieczęci i skupieniu swojej czakry, wydmuchujemy w stronę przeciwnika ogromną ilość trującego gazu. Jeśli Ninja wessie choćby odrobinę tego gazu może stracić przytomność lub doznać długiego paraliżu. Doku Kiri użyła Shizune w walce z Kabuto.
Ranga: A
Odbiera: 240 Czakry za jedno dmuchnięcie.

- Doton, Doro Gaeshi
Technika opierająca się na elemencie ziemi. Ninja zanurza swe ręce w podłożu. Po przesłaniu swej czakry do ziemi powstanie ogromna kamienna ściana, która zablokuje większość ataków. Doro Gaeshi użył Jiroubou w walce z Chouji.
Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za utworzenie jednek sciany kamiennej.

- Doton, Doryou Dango
Technika opierająca się na elemencie ziemi. Ninja wkopuje się pod ziemię i dzięki przesłaniu swej czakry do gruntu wyrywa ogromny głaz. Wielkość jego zależna jest od naszej zwykłej siły pomnożonej przez naszą czakrę. Po podniesieniu, ciska nim we wrogów. Miażdżąc ich. Doryou Dango użył Jiroubou w walce z drużyną Shikamaru.
Ranga: B
Odbiera: 120 Czakry za jeden duży pocisk.

- Doton, Doryuudan
Tą technikę jesteśmy w stanie wykonać dopiero po uprzednim użyciu Doton, Doryuu Taiga. Polega ona na tym, że z fali błota powstaje głowa smoka, która wysyła w stronę przeciwnika skamieniałe pociski z ziemi. Poruszają się one z dużą prędkością, więc ciężko jest je uniknąć. Po trafieniu w cel zadają ogromne obrażenia. Do wyprowadzenia potrzebujemy wyprowadzenia kilku pieczęci oraz przelaniu swej czakry w błoto. Doton, Doryuudan można łączyć skutecznie z innymi technikami takimi jak Karyuudan. Tego ninjutsu użył trzeci Hokage w starciu z Orochimaru w walce na śmierć i życie.
Ranga: S
Odbiera: 480 Czakry za 50 pocisków które odbierają przeciwnikowi k6 + 50 HP.

- Doton, Doryuu Heki


- Doton, Doryuu Taiga

- Doton, Kekai / Dorou Doumu

- Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu

- Doton, Tsuiga no Jutsu (Kuchiyose)

- Doton, Yomi Numa
- Doujutsu
- Douka Sanseki Seisha
- Douka Sabakukyuu
- Douka Sabaku Sousou
- Douka yahumuki
- Douteki Saitentei

- Fujaku Hishou Shouken
- Fuubaku Houin
- Fuuinjutsu, Fuuka Houin
- Fuuinjutsu, Shiki Fuujin
- Fuuja Houin
- Fuukoku Houin
- Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa
- Fuuton, Renkuudan
- Fuuton, Tatsu no Oshigoto

- Gamaguchi Shibari
- Garian Tou
- Garouga
- Gatsuuga
- Genjutsu
- Gogyou Fuuin
- Gogyou Kaiin
- Goukuhou
- Gyakuun Roku no Jin

- Hachi Bakudan no Jutsu
- Hachi Senbon no Jutsu
- Hachimitsu no Jutsu
- Hakke Rokujuuyonshou
- Hakke Hyakunijuuhachishou
- Hakkeshou Kaiten
- Hana
- Hana Shuriken
- Hari Jizou
- Henge no Jutsu
- Hi no Hagane
- Hishou Souken
- Hyakka Ryouran
- Hyakka Seihou

- Ichi no Hoshi
- Ikazuchi no Kiba
- Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge

- Jibaku Mandara
- Jigoku Gouka no Jutsu
- Jigyaku no Jutsu
- Jouro Senbon
- Juujin Bunshin
- Jyuken

- Kage Bunshin no Jutsu
- Kage Konoha Buyou
- Kage Kubi Shibari no Jutsu
- Kage Mane no Jutsu
- Kage Shuriken no Jutsu
- Kago Gome
- Kamaitachi
- Kanton. Tasukete no Jutsu
- Kaoutsushi no Jutsu - Karakuri Engeki
- Karamatsu no Mai
- Karyuudan
- Katon, Gamayu Endan
- Katon, Goukakyuu no Jutsu
- Katon, Housenka no Jutsu
- Katon, Karyuu Endan
- Katon, Kasumi Enbu no jutsu
- Katon, Ryuuka no Jutsu
- Kawara Shuriken
- Kazagumo no Jutsu
- Kaze Gaeshi
- Kaze Kiri
- Kikaichuu no Jutsu
- Kirigakure no Jutsu
- Kiteinu Shawaa
- Kokuangyou no Jutsu
- Kongou Nyoi
- Konoha Dai Senpuu
- Konoha Reppuu
- Konoha Senpuu
- Konohagakure Furui Taijutsu Suukoujutsu: Itami no Sennen
- Kuchiyose no Jutsu
- Kuchiyose, Edo Tensei
- Kuchiyose, Kirikiri Mai
- Kujaku Myouhou
- Kujaku Myouhou Hoshoku
- Kujaku Myouhou, Kimono
- Kujaku Myouhou, Nawa
- Kujaku Myouhou, Yoku
- Kujaku Myouhou, Zan
- Kujaku Senpuu
- Kumonenkin
- Kumoshibari
- Kumosoukai
- Kuro Higi Ippatsu
- Kuro Tatsumaki
- Kusari Fuubou
- Kyouka Sai

- Makyou Hyoushou
- Mizu Bunshin no Jutsu
- Mokuton Hijutsu Jukai Koutan
- Mugen Kougai
- Mushi Kabe no Jutsu
- Mushi Yose no Jutsu

- Ningu Kekkai
- Ni no Hoshi
- Ninpou, Kane Bunshin no Jutsu
- Ninpou, Migawami no Jutsu

- Oboro Bunshin no Jutsu
- Omote Renge

- Raigeki no Yoroi
- Raikyuu
- Rairyuu no Tatsumaki
- Raizou Ikazuchi wo utte
- Rashoumon
- Ryuugan Garian Tou
- Ryuusa Bakuryuu

- Sabaku Fuyuu
- Sabaku Kyuu
- Sabaku Sousou
- Sabaku Taisou
- Samidare Kekka
- San no Hoshi
- Sawarabi no Mai
- Sen-ei Jashu
- Senmoufu
- Sensatsu Suishou
- Sharingan
- Shikakyu no Jutsu
- Shikomujin
- Shinraiju no Jutsu
- Shinranshin no Jutsu
- Shintenshin no Jutsu
- Shishienjin
- Shishi Rendan
- Shugohakke Rokujyuu Yonshou
- Shukaku no Houkou
- Shukaku no Tate
- Sousai no Ne
- Soushouryu
- Soutou Rou (Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge)
- Souzousaisei
- Suirou no Jutsu
- Suiton, Daibaku no Jutsu
- Suiton, Daibakure no Jutsu
- Suiton, Kaihoudan
- Suiton, Koku’un no Jutsu
- Suiton, Suijinhek
- Suiton, Suiryuudan no Jutsu
- Suiton, Suishouha
- Suiton, Suikoudan no Jutsu
- Suiton, Suishi no Jutsu
- Suiton, Teppoudama
- Suna Shigure

- Tanuki Neiri no Jutsu
- Tekken
- Teshi Sendan
- Tessenka no Mai
- Tsubaki no Mai
- Tsuchi Kurenai
- Tsukiyomi

- Uta-kata
- Utsusemi no Jutsu

- Yanagi no Mai
- Yatai Kazushi no Jutsu
- Yoraishin
- Zanbatou
- Zeshi Nensan



http://www.senpuu.net/?techniki
http://www.narutoz.net/articles.php?cat_id=5

Chyba tyle starczy... uśmiech
Powrót do góry Go down
https://rasengan.forumpolish.com/
 
Jutsu ( spis od A do Z )
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Jutsu ( rangi )
» Jutsu ( rodzaje )
» Ataki i Inne ( spis )

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
RASENGAN :: Forum & RPG :: Forum :: RPG-
Skocz do: