Spis ataków, jakimi możecie się posłógiwac podczas walk:Poziom I-
Gryzienie Przeciwnika1 celne ugryzienie odejmuje przeciwnikowi 1k6 HP.
-
Drapanie1 celne drapnięcie całą ręką odejmuje przeciwnikowi 1k6 HP.
-
Uderzenie Pięścią1 celne uderzenie pięścią odejmuje przeciwnikowi tyle ile wynosi siła atakującego.
-
Kopnięcie Nogą1 celne kopnięcie nogą odejmuje przeciwnikowi tyle ile wynosi siła atakującego.
-
Uderzenie Głową1 celne uderzenie przeciwnika, odejmuje mu tyle ile wynosi siła atakującego i odbiera atakującemu tyle ile wynosi połowa jego siły.
-
Rzut Kamieniemleżą wszędzie1 celny rzut odejmuje przeciwnikowi 1k6 HP + siła atakującego.
-
Uderzenie Kijemleżą w lasach1 celne uderzenie odejmuje przeciwnikowi 1k6 HP + siła atakującego.
Poziom II-
Rzut Kunaiem ( 1 - 5 )*1 traf odejmuje przeciwnikowi 1k6 + 5 HP.
-
Rzut Shurikenem Małym ( 1 - 10 )1 traf odejmuje przeciwnikowi 1k6 + 5 HP.
-
Rzut Iglicami Zwykłymi ( 1 - 10 )1 traf odejmuje przeciwnikowi 1k6 + 5 HP.
-
Rzut Iglicami Trującymi ( 1 - 10 )1 traf odejmuje przeciwnikowi 1k6 + 10 HP oraz go truje.
Pomocy udzielic może mu tylko medyk.
-
Rzut Makibishi ( 1 - 10 )pod nogi1 nadepnięcie przeciwnika odejmuje mu 1k6 + 5 HP.
Poziom III-
Szybki Atak (Kunaiem, Shurikenem...)W tym ataku wykorzystywana jest wasza szybkosc. Jeśli wasza szybkosc jest większa od szybkości przeciwnika, on nie jest w stanie odeprzec atak. Jeśli natomiast jest mniejsza, zdąrzy odskoczyc lub uciec.1 udany szybki atak odejmuje tyle, ile udany atak daną bronią.
-
Ogłuszenie Rękawicą DźwiękuOgłusza przeciwnika a atakujący zyskuje 2 kolejki.
-
Rzut Shurikenem Dużym ( 1 - 3 )1 traf odejmuje przeciwnikowi 2k6 + 20 HP.
-
Atak Kataną ( ilosc powtórzeń 1 - 3 )1 celne dźgnięcie odejmuje przeciwnikowi 2k6 + 20 HP.
-
Atak Metalowym ŁańcuchemPrzeciwnika można: uderzyc, związac, odciąc mu drogę ucieczki, itp.1 traf jako uderzenie odejmuje przeciwnikowi 2k6 HP + siła atakującego.
1 traf w formie związania lub odciecia drogi odbiera przeciwnikowi 3 kolejki i tzw. "wiązuje mu ręcę".
Poziom IV-
Atak Furii ( Jutsu/Broń )Łączycie atak Jutsu lub bronią z podwójną szybkością.1 Cenlne trafięcie przeciwnika, odbiera mu tyle hp ile odbiera normalny atak z Jutsu lub broni.
Atakującemu ząś, odbiera daną ilosc czakry.
-
Rzut Shirukenem ( Fuuma ) 1 traf odejmuje przeciwnikowi 3k6 + 50 HP.
-
Użycie Kuli Dymnej ( 1 - 5 )1 traf nie odejmuje nic przeciwnikowi - atakujący zyskuje kolejke i ma możliwosc na ucieczkę.
-
Użycie Kuli Trującej ( 1 - 5 )1 traf zatruwa przeciwnika - atakujący zyskuje kolejke i ma możliwosc na ucieczkę.
-
Urzycie Wybuchowych Notek ( 1 - 100... )1 traf dezoriętuje przeciwnika i odejmuje mu 3k6 + 10 HP - atakujący zyskuje kolejke i ma możliwosc na ucieczkę.
*
przy użyciu kilku np. kunai za jednym razem, nazywamy atak deszczem tego czegoś lub wymyślamy indywidualne nazwy.____________________________________________________
Inne:-
Zjedzenie Kulki ProwiantowejHp oraz Czakra regenerują się same przez trzy następne dni walki.
-
Zjedzenie Kulki ze Skrzepniętą KrwiąHp regeneruje się.
____________________________________________________
Wskazówki i Porady:- ANBU lub Hokage prowadzi wasze pojednki
- Oni decydują czy atak się udał czy nie
- Możecie na nich zawsze polegac
- Nie piszcie kilka postów pod rząd
- Nie piszcie że użyliście kilku ataków naraz ( będzie to ingorowane )
- Z przeciwnikiem piszecie naprzemiennie
- Wasze posty oddziela post MG - który komentuje sytuacje na polu walki
- Nigdy nie piszcie w formie dokonanej - wolno pisac tylko MG
- W razie niejasności zajrzyjcie do pojedynków które się już odbyły - zobaczycie jak rozgrywa się takie "coś"Tyle.